Напишіть нам: info@prominchyky.com.ua
Подзвоніть до нас: 067-353-1432

I can speak (Я вмію говорити)

I CAN SPEAK – базовий курс для дітей від 5 років і старше, які раніше не вивчали англійську мову.

Мета: створити у дитини в головному мозку “образ” англійської мови. Діти здобувають перші навички володіння мовою: вдосконалюють навички слухання, формують навички функціонального використання мови, створюють «образ» структур англійської мови (інтуїтивне володіння мовою). 

Курс розрахований на цілий навчальний рік і складається з 2 частин. У першій частині вітає дітей і супроводжує папуга-мандрівник Пат, який облетів увесь світ і говорить на 100 мовах. У другій частині допомагає дітям вчитися і підбадьорює їх мавпочка Моллі.

Комплект для дитини складається з робочого зошита, книжки із завданнями до аудиоуроків, MP3-диска. Книжка із завданнями для аудиоуроков розрізається, і вчитель видає дитині по 1 аркушу з цієї книги по мірі проходження курсу. З цих аркушів дитина складає книжку-саморобку, і бере участь в конкурсі книг. 

У першій частині дитина допомагає своїй Попелюшці (у кожної дитини є своя Попелюшка, вона зображена на першому аркуші книжки-саморобки) дістати туфельку, щоб та змогла потрапити на бал. Для цього дитина вивчає пісеньки і піднімається по сходинках: одна пісенька – одна сходинка.

У другій частині допомога потрібна вже мавпочці Моллі – вона не може дістати банани, що висять високо на пальмі. Дитина знову вивчає пісеньки і поступово залазить все вище і вище на пальму – за бананами для мавпочки.

На MP3-диску записані 15 аудиоуроков, озвучених носіями мови та складених у формі захоплюючих сюжетів-оповідань, і 30 пісеньок. Для досягнення найкращого результату, щоб дитина заговорила англійською, ці аудиоуроки рекомендується слухати щодня в будь-який зручний час, оптимальний час прослуховування – перед сном.

Інтенсивність засвоєння іноземної мови досягається за рахунок застосування новітніх психологічних технологій. У дітей до 8-9 років існує здатність “вкарбовувати” в мозок цілі мовні блоки, не аналізуючи їх. Саме цю здатність використовують наші педагоги. “Вкарбовування” в мозок структур мови відбувається ефективніше при зануренні в мовне середовище, тому уроки ведуться виключно англійською мовою. Наші вчителі володіють цілим арсеналом засобів, що дозволяють донести сенс сказаного, минаючи прямий переклад. Дитина використовує у своїй мові лише ті слова і структури, які вона неодноразово чула від вчителя на уроці і на диску. Це дозволяє вести уроки в ігровій формі і робить використання мови осмисленим.

Результати: До кінця навчального року діти використовують в ігрових і мовленнєвих ситуаціях близько 250 лексичних одиниць і 40 розмовних фраз. За рік діти розучують 30 пісеньок і римувань. 

Відгуки