Швидкочитання – це не тільки збільшення швидкості читання тексту, а й збільшення запам’ятовування прочитаного.
Вміння швидко читати, розуміти і пам’ятати прочитане – запорука успішності по всіх предметах в школі. А також у дорослому житті, де потрібна навичка швидко засвоювати і аналізувати інформацію. Тому так важливо навчити дитину навичкам швидкого читання, вміння працювати з текстом і виділяти головну думку.
За результатами проведеного дослідження, серед тих, хто швидко читає, училися на добре і відмінно 55% учнів. А серед тих, хто читає повільно, лише 4%.
На курсах по швидкочитанню ми розвиваємо:
- Швидкість. Після курсу дитина буде читати в 5 рази швидше і зможе засвоювати інформацію в 2-7 разів краще.
- Розуміння. Дитина почне краще розуміти і запам’ятовувати прочитаний текст. Перекази, інші «усні» предмети перестануть бути для неї проблемою.
- Уяву, що є невід’ємною частина пам’яті, креативу і навіть… математичної логіки. Ми навчимо дитину мислити образами. Це дозволить розуміти і аналізувати прочитане значно краще.
- Вербальний інтелект. Багатий словниковий запас, грамотна мова, розуміння нових слів та їх значення.
- Любов до навчання. Навчившись швидко читати, дитина підтягнеться з усіх предметів.
- Упевненість у собі. Дитина, нарешті, перестане боятися школи, вчителів і почне радувати себе і вас хорошими оцінками. А ще в неї з’явиться більше вільного часу на захоплення, додаткові заняття і відпочинок.
6 рівнів Швидкочитання:
Читання з нуля. Для дітей 5-7 років, які ще не вміють читати по складах.
Легкочитання-1. Для дітей 6-7 років, в яких є складове читання.
Легкочитання-2. Для дітей 6-8 років, які читають зі швидкістю 20-30 слів на хвилину.
Швидкочитання-1. Для дітей 6-8 років, які читають зі швидкістю 30-50 слів на хвилину.
Швидкочитання – 2. Для дітей 8-9 років, які читають зі швидкістю 50-70 слів на хвилину.
Швидкочитання-3. Для дітей 10-12 років, в яких швидкість 70 і більше слів за хвилину.
Режим роботи: двічі на тиждень, тривалість заняття – 1 год.
Проводимо індивідуальну БЕЗКОШТОВНУ ДІАГНОСТИКУ з ЧИТАННЯ: визначаємо швидкість читання, рівень зорової, слухової пам’яті, логічного мислення.