Напишіть нам: info@prominchyky.com.ua
Подзвоніть до нас: 067-353-1432

Для дітей 5-го року життя ми пропонуємо другу ступінь програми комплексного розвитку «Граючись, розвиваємося»-2. Назва говорить сама за себе: хоча діти вже трошки підросли,  але головним вид діяльності для них все ще залишається гра. Тому всі заняття проводяться в ігровій, цікавій формі, щоб діти не втомлювалися і не нудьгували під час навчання.

Кожне заняття складається з 5 основних блоків:

Знайомство з навколишнім світом

Це один з найулюбленіших блоків заняття для дітей. Тут вони розширюють свої знання про навколишній світ, дізнаються багато нового і цікавого про ті речі, з якими стикаються щодня. Вони відправляються на гостини до бабусі, знайомляться із лісовими мешканцями, мандрують зимовим лісом, здійснюють космічну подорож… У грі запам’ятовують послідовність пір року, частин доби, вчаться розрізняти оточуючі предмети, дізнаються про їх призначення, матеріали, з яких вони виготовлені; вчаться називати групи предметів узагальнюючим словом.

Розвиток мовлення

Мова людини – показник її інтелекту і культури. Без мови не можна повноцінно опанувати ні математику, ні читання, ні будь-який інший  шкільний предмет.  Ось чому так багато уваги ми приділяємо розвитку мовлення на наших заняттях. Діти із задоволенням інсценізують різні казки, вчать скоромовки; складають оповідання за сюжетними картинками.

Навчання читанню

При навчанні читанню ми використовуємо методику М. Зайцева. Ця методика відповідає життєво важливим інтересам організму маленької дитини. “Кубики Зайцева” – це не нудний посібник, з яким потрібно годинами сидіти, зігнувшись за партою, а захоплююча гра, яка так подобається дітям. Мабуть, звідси і такі високі результати навчання.

Математичний блок

Діти вчаться рахувати в межах 10, відповідати на питання «скільки разом?», співвідносити кількість і цифру, користуватися кількісними і порядковими числівниками; порівнювати кількість предметів в групах;  орієнтуватися у просторі та на аркуші паперу; упізнавати і називати площинні та об’ємні геометричні фігури.

Ігри для розвитку психічних процесів

Цей блок складається з різноманітних ігор, які сприяють розвитку логічного мислення, уваги, різних видів пам’яті (зорової, слухової, образної, тактильної), розвивають у дитини вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Багато уваги на заняттях ми приділяємо конструюванню з геометричних фігур по взірцю, що сприяє розвитку мислення,  навичок аналізу та синтезу. 

Підготовка руки до письма

В першому класі у багатьох дітей найчастіше виникають труднощі саме з письмом: швидко втомлюється і «не слухається» рука, букви, цифри та їх елементи виходять некрасивими, нерівними, дитина не укладається у відведений для виконання завдання час. Щоб цього не сталося, на заняттях ми приділяємо багато уваги вправам, що готують руку дитини до письма. Це різноманітні пальчикові ігри з музичним супроводом, завдання із шнурівками, нанизуванням намистин, штрихування, обведення по контуру та багато інших цікавих вправ, направлених на покращення дрібної моторики, формування навичок зорово-рухової координації.

Щоб діти не втрачали інтерес і не втомлювалися під час заняття, ми постійно чергуємо розумову, фізичну і творчу активність. Після напруженого інтелектуального блоку обов’язково ставимо музично-ритмічні хвилинки чи рухливі ігри, щоб діти відпочили і були готові до подальшої роботи.

Програма передбачає поступове ускладнення завдань, кожне наступне заняття закріплює раніше вивчений матеріал, а також просуває дітей в освоєнні нового матеріалу. Наші заняття гарантують ефективне навчання і розвиток дітей. Результати ви побачите дуже швидко!

Режим роботи: заняття проводяться двічі на тиждень і тривають 50 хвилин. 

Максимальна кількість дітей в групі – 8.